För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
I den här e-tjänsten kan du beställa kartor som du behöver när du ska ansöka om bygglov eller göra en anmälan om ex. Attefallshus. Våra olika kartor.
För kartor debiteras en avgift enligt gällande prislista (läs mer om avgiften).
Handläggningstiden för en baskarta är cirka två veckor.
Utöver baskartan har vi längre leveranstider på kartor, utstakningar och lägeskontroller. Detta med anledning av Lantmäteriets ändrade rutiner vid utlämnande av handling.
Denna e-tjänst kräver e-legitimation, klicka på ”Logga in” för att fortsätta. När du har påbörjat e-tjänsten kan du när som helst spara de uppgifter du fyllt i och återuppta e-tjänsten genom att logga in på Min sida.
Personer med skyddad identitet ska inte använda denna e-tjänst. Ta kontakt med Ekerö Direkt på info@ekero.se eller 08-124 571 00, så får du hjälp med ditt ärende.
Tillbaka till blanketter och andra e-tjänster