För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
Har du synpunkter eller klagomål på kommunens service eller tjänster inom förskola och skola? Det vill vi gärna ha reda på. Dina synpunkter hjälper oss att förbättra kommunens service.
I den här e-tjänsten kan du lämna dina synpunkter och klagomål inom förskola, skola, individuella gymnasiet och vuxentubildningen.
Denna e-tjänst använder du efter att du har varit i kontakt med:
Inlämnade synpunkter och klagomål kommer att hanteras av Barn- och utbildningsförvaltningen.
För fristående förskolor och skolor ska du kontakta dem och följa deras rutiner för synpunkter och klagomål. Ekerö kommun hanterar inte dessa ärenden.
Denna e-tjänst kräver ingen inloggning med Bank-ID. Du kan vara anonym, men för att få svar behöver du fylla i dina kontaktuppgifter.
Om du har frågor eller behöver hjälp med e-tjänster kan du kontakta Ekerö Direkt på info@ekero.se eller på 08-124 571 00.
Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter här.
Tillbaka till blanketter och andra e-tjänster