För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
I den här e-tjänsten kan du på ett säkert sätt lämna in dina kontouppgifter till kommunen.
E-tjänsten är aktuell om du som kund har pengar till godo och som ska betalas tillbaka.
Efter inskickad anmälan via e-tjänsten finns utbetalningen hos mottagaren inom några arbetsdagar.
Vid eventuella frågor kontaktar vi er via de uppgifter som finns i anmälan.
Denna e-tjänst kräver e-legitimation, klicka på ”Logga in” för att fortsätta. När du har påbörjat e-tjänsten kan du när som helst spara de uppgifter du fyllt i och återuppta e-tjänsten genom att logga in på Min sida.
Personer med skyddad identitet ska inte använda denna e-tjänst. Ta kontakt med Ekerö Direkt på 08-124 571 00, så får du hjälp med ditt ärende.
Tillbaka till blanketter och andra e-tjänster