För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
För att du ska få rätt avgift behöver vi uppgift om dina aktuella inkomster, kostnader och utgifter. Med den här e-tjänsten kan du skicka in de uppgifterna. Även du som är anhörig eller ställföreträdare kan använda den här e-tjänten för att anmäla huvudmannens inkomstuppgifter.
Du kan avstå från att lämna uppgifter om dina inkomster, kostnader och utgifter. Du kommer då att betala maxavgift. Läs mer om kostnader och maxavgift här.
Du kan välja att fylla i en ny inkomstförfrågan när som helst.
När du har påbörjat e-tjänsten kan du när som helst spara de uppgifter du fyllt i och återuppta e-tjänsten vid ett annat tillfälle. Du loggar då in på Mina sidor.
Denna e-tjänst kräver e-legitimation, klicka på ”Logga in” för att fortsätta. Om du inte har möjlighet att logga in på e-tjänsten med BankID kan du kontakta Ekerö Direkt på info@ekero.se eller på 08-124 571 00.
Tillbaka till blanketter och andra e-tjänster